اطلاعیه ها
 
مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویانمراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان قزوین به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین در دو بخش خواهران و برادران به تعداد40نفر روز چهارشنبه 15/06/1396برگزار گردید.
 مرحله نیمه نهایی بیست و یکمین جشنواره سراسری قرآن و عترت با حضور حجت الاسلام محبی مسئول نهاد رهبری دانشگاه، عبدالله لبافها رئیس اداره فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه،احمد نوروزی مسئول فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین و جمعی از اساتید و همچنین برگزیدگان مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات برگزار شد.
در ابتدا ، مراسم افتتاحیه مسابقات با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری بین المللی جناب آقای استاد محمد کاظم نداف و خیر مقدم حجت الاسلام والمسلمین دکتر محبی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان قزوین آغاز شد.
حجت الاسلام محبی در ابتدا ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع نورانی حاملان ، قاریان و حافظان قرآن، تقارن این دوره از مسابقات با دهه ولایت و فرارسیدن عید الله الاکبر عید غدیر خم را تبریک و تهنیت گفتند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه ، در سخنان کوتاهی با تاکید بر اینکه مفاهیم الهی ذهن و قلب انسان را معدن اخلاقیات و منش والای انسانی خواهد کرد گفت : جنایات و وحشیگری های دنیای امروز در اقصی نقاط جهان که توسط گروههایی از قبیل داعش و بوداییان افراطی در قبال مسلمانان مظلوم در حال انجام است، ناشی از عدم درک اینها از دین مبین اسلام و فقر مفاهیم الهی است.
دکتر محبی در پایان سخنان خود تمامی عزیزان و فعالان عرصه قرآن و عترت را به توجه به بطن و عمق آیات توصیه نموده و برای کلیه متسابقین ارجمند آرزوی موفقیت کردند.
پس از سخنان ایشان و گزارش مختصری از نحوه روند اجرایی مسابقات، خواهران و برادران در سالن های مجزا در رشته های بحش شفاهی (حفظ ۲۰ جزء ، دعا و مناجات خوانی و اذان) به رقابت پرداختند.
داوری این دوره از مسابقات را آقایان استاد محمد کاظم نداف و دکتر حمید عابدیها در بخش برادران و خانم ها چراغی و عبداللهی در بخش خواهران بر عهده داشتند.
ضمنا نفرات اول هر رشته هم در بخش خواهران و هم برادران در نیمه دوم مهر به مسابقات مرحله کشوری که به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می گردد اعزام خواهند شد.









 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر